کتاب روزهای تاریک بغداد
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب روزهای تاریک بغداد


«محمدحسین سبحانی» به عنوان یکی از اعضای برجسته سازمان مجاهدین خلق بعد از فرار از ایران و پیوستن به سازمان خود در عراق، به پادگان اشرف رفت و به جایگاه‌های مهم در تشکیلات دست یافت اما پس از انتقاد به قانون طلاق اجباری اعضای سازمان که توسط مسعود رجوی به وجود آمد، به شکنجه گاه ابوغریب فرستاده شد و 10 سال را در سلول انفرادی گذراند و در نهایت زمان حمله آمریکا به عراق آزاد شد.

این اثر و آثار مشابهی که در این زمینه منتشر می‌شوند برای افراد علاقه‌مند به تاریخ جذابند. زیرا به صورت تخصصی به جریان‌های تاریخی می‌پردازند. در کتاب «روزهای تاریک بغداد» مخاطب عام با اطلاعات و واقعیات جدیدی از سازمان مجاهدین خلق آشنا می‌شود. مانند مسایل موجود در پادگان اشرف و مساله جدا سازی فرزندان از والدین و سپردن آن‌ها به خانواده‌های اروپایی که به شرح چگونگی آن‌ها پرداخته شده است.

کتاب روزهای تاریک بغداد در افشای وجه پنهانی فرقه مخوف رجوی گام بلندی برداشته و اطلاعات ریز فراوانی را در اختیارمطالعه کننده قرار داده است. همچنین در این کتاب می توان با بسیاری از دیدگاه های موجود فرقه مجاهدین خلق، مسائل رفتاری و خصلت های عجیب و غریب سران مجاهدین آشنا شد.


خرید و دانلود  کتاب روزهای تاریک بغداد






:: برچسب‌ها: دانلود , کتاب , پی دی اف , روزهای , تاریک , بغداد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: